Helt slut!

Hej på er! Idag har jag bara chillat haha! Nej men , först så var jag i skolan. Gick på lektioner o sånt. De bar ändå rätt så lugnt idag. Imorgon har vi iallafall inte matte. Aldrig på tisdagar och torsdagar. Så skööönt. Becca har köpt ett doftljus till mig nu också. Vet inte vilken doft. Tror vanilj. Alltid fräscht och underbart. Julen kryper sig ju sakta in nu. Älskar julen. Mysigaste som finns. Så imorgon ska ja få ett ljus på beställning. Wow vad kuul , haha! Efter skolan var jag med Avan o Vian. Vi åt , snackade o bara chilla. Älskar dom. Sedan har jag tittat klart på säsong 6 nu. One tree Hill , tror ni förstod de :) 
Nu har jag nyss duschat och ska ta på mig pyjamas. Sedan äta något. Ni får ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback