Absolut världens bästa serie!

Serien heter one tree Hill. Den har funnits sedan 2003 och slutade förra året alltså 2012. Jag har sett alla säsonger flera gånger. Jag saknar serien något sjuukt. Man lever sig med i den. Alla dom har verkligen hjälpt mig as mycket , och allt dom säger har så mycket betydelse. Sista avsnittet så grät ja som fan för att de liksom av över, och jag vet att de aldrig kommer komma tillbaka. Lucas o peyton är bara med till säsong 6 o de suger, vet inte varför dom slutade :( Sophia Bush är min förebild. En sådan stark person i sen serien , som klarar sig så himla bra ensam. alla i serien är mina förebilder. Jag har både gråtit och skrattat men även blivit så sjuuukt hjärtkrossad när b la Keith och Q dog. Man förstår liksom sorgen. One tree Hill ligger som nummer 
 på min favorit lista, och ingen kommer någonsin kunna ta den platsen. Dom är min familj. Naley, brulian, Leyton, clinn, världens finaste är dom alla. Det handlar om , drama , mord , kärlek , allt i ett liksom. Ni som inte redan sett det .... GÖR DE! Dom har haft det i 9 år. Heelt sjuuukt. Så man får ju liksom vara med från början. Kolla på de om ni inte redan gjort det. I love them all so so much! 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback