Varför ska dom bästa dagarna gå så fort,?

Ja varför ska alltid dom lediga o bästa dagarna alltid gå så fort, buhuhu. Vill bara lämna skolan. Orkar inte med mer plugg seriöst. Men det är bara 3 veckor kvar innan vi för lov , tror jag iallafall. Så jag ska kämpa på som fan o verkligen se till att de går perfa. Idag har vi varit i Arboga då. Mamma fixade sitt hår där hos frissan. Det blev riktigt bra faktiskt. Sedan gick vi och åt paj på ett ställe. Efter det åkte vi till vår släkting på kliniken. Hon jobbar på djurklinik. Så vi träffa henne o gick ut med vovvisarna. Mina 2 små älsklingar. Som jag saknat dom. När vi kom hem gick jag och la mig. Somnade som en stock. Åt mat igen o nu gör jag inte ett skit. Ska nog ta o fixa med lite läxor. Har ju ändå inget annat att göra. Imorgon ska jag nog förmodligen va med Vian , Avan o Markus. Iallafall vian. Har matte prov på fredag ju så ska plugga till de också. Men 1 so läxa och 2 spanska läxor. FUCK..... Jaha , lika bra att göra de direkt. Har gjort önskelista nu också. Inte så mycket dyrt alls jag önskar mig. Mest kläder o Presentkort. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback