Frukost!

Godmorgon! Klockan är inte då mycket ännu men jag är ändå rätt så pigg faktiskt. Idag så ska ja träffa lite Folke. Bara chilla. Ganska kallt ute så jag får ta på mig mycket kläder. Tittade på julkalendern också hahaha. Jag gör det seriöst varje år. Måste köpa choklad kalender också. Vi får adventspresenter varje dag fram till jul. Så 24 små paket. Whioooo. Men nu ska jag äta frukosten på bilden och titta på någon serie. Antingen 90210 eller one tree Hill. The. Ampere diaries får bli ikväll.
 

    Päron/vanilj yoghurt , krossad degestive 
    och amerikanska blåbär. Kesella kan man också 
    ha , men jag va inte sugen på de. 
    Sedan föredrar ja hallon istället för blåbär 
    men de hade vi inte :/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback