Sovmorgon!

Hello! Ja imorgon så är det sovmorgon som gäller. Vi har det varje torsdag. Det är så himla skönt. Vi börjar 40 min senare en alla andra sjuor. Medans dom slutar 40 min tidigare. Men jag har heldre sovmorgon. Så skööönt att få sova ut. Ska duscha o fixa mig i lugn och ro. Har blivit en riktig sömntuta. De Vanja inte i 6:an. Fan ,åka dåligt :( Får se vad som händer efter skolan... Inget planerat en så länge. Har bara sjukt fucking ont im in handled eftrer volleybollen på idrotten i måndags. Den gör så ooonnt :'(. Nu ligger ja i sängen och ska göra det bästa som finns.... SOOOVVVAAA! Kollar på paradise hotel på swefilmer istället. Blir försent , orkar inte skolan annars oså. Ska kika lite med kompisar sen sova. 

Pöss❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback