Lugn men fartfylld helg!

Hej på er! Helgen har varit ganska lugn men ändå ganska fartfylld haha. Igår så firade vi pappas 50 års fest. Fast han egentligen fyller imorgon. Det var massor med släkt och vänner här, gorme middag och två tårtor till efterrätt. Matkoma efter allt kan man lugnt säga. Efter att vi hade ätit så gick jag och mina 3 kusiner till mitt rum. Sedan tittade vi på ice age 4 och bara myste. Idag så åkte vi till Örebro och firade att min syssling fyllt 16. Åt gulaschsoppa som vanligt (hur god som helst). Sedan åt vi även efterrätt också. KollDe på solsidan och åkte hem vid 09:30 typ. Nu har jag nyss gjort klart engelska läxan, ooppss. Nu så ska jag nog ta en dusch faktiskt. Eller iallafall tvätta av sminket. Sedan sova. Imorgon väntar skola så vi får väl se vad som händer. 

Hans leende gör seriöst mina dagar.
Världens absolut finaste kille. 
Älskar dig mer en du anar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback