hundra olika serier!

Hej på er. ja rubriken talar just nu faktiskt. Alltså jag följer as många serier. typ seriöst 10 serier. Men tycker ändå de är bra o ha massor o välja på. Har nyss börjat med 90210 o ska börja med carrie diaries o heart of dixie. hahah. Älskar serier. One tree hill tar första plats och kommer alltid att göra de. Sumering av dagen... Inte gjort ett skit. Klockan 5 skjutsade vi Jennifer till Kholm o sen kom vi hem vid sju haha. vi kanske åkte halv sex då. Men vi handlade där osv. Imorgon så ska jag med va med vian. Kanske ska träffa nån också osådär. Är tydligen någon parad. Har gått och lagt mig för att jag är så sjuuukt trött. Måste börja med lite träning också. Ut o springa. Även om de är svinkallt. På med varma kläder så ska de nog funka. Behöver bara inspo liksom. Nu ska jag titta på någon serie. Måste se nyaste av the vampire diaries också. 
 
xoxo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback