Underbar dag ska de bli.

Åh vad morgonen har startat bra. Vaknade runt 08:00 haha. Tidigt men ändå skönt tycker jag. Jag gick till mammas o pappas säng o la mig där istället. Mamma skjutsade min syster och pappa till stan. Pappa skulle jobba o Jennifer skulle köra upp o gå till skolan! Hon klara de, så nu kanske man får åka med på någon tur. Så ja la mig ner o tittade på julkalendern. Sedan kollade jag på gårdagens paradisehotel , tittar aldrig från tv:n för de börjar vid 11. Har inte gjort ett skit sedan dess. Ska äta frukost , duscha , ta på mig kläder , ta ut kaninerna osv. Sedan bär det av mot Arboga. Mamma ska fixa håret. Kanske träffar vian o några till sen. Fårse om ja hinner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback